Safari

1kommentarer


Så där såg det ut när jag steg ut genom dörren och skulle hämta gympa skorna. Trodde aldrig att det skulle stå kvar medan jag sprang upp och hämtade kameran, men jo då. Inga problem, älgarna här på Säla är väluppfostrade. 

Förövrigt tycker jag det börjar bli lite jobbigt att gå upp på morgonen. Snooze-knappen ligger väldigt nära till hands om man säger så.

Idag har vi alltså vår första riktiga gympalektion, nej, det ser jag inte framemot. Men vad gör man. Livet är orättvist. Jag tycker iaf att gymnastik borde vara valbart på gymnasiet. Ja det tycker jag. 

Aja, ha en bra dag folks. Det ska jag, för i morgon åker jag till Borlänge och min älskling! Längtar

Ciao


1 kommentarer

Elin [ n e v n a r i e n ]

08 Sep 2010 07:24

sv: Det är mina kläder vi använder oftast haha :)

Kommentera

Publiceras ej