Oh happy day

0kommentarer

Höll på att bli tokig på mitt minne vad gäller lösenord men nu är jag äntligen inne överallt och njuter utav den nya skoldatorn som äntligen blivit min. Över ett år med den där andra skrutt datorn kan ha gett allvarliga psykiska skador, jag lovar. 

Om en kvart är det mentorstid som gäller, hoppas det går över fort så jag hinner in till Inger innan tvåbussen går. Eller hinner och hinner, om jag slapp vore jag lycklig. Men, det är ju Inger Carlsson vi pratar om. 

Annars hoppas jag att mina engelska böcker kommer den här veckan, det blev en omgång med endast engelska böcker den här gången och då skulle det ta mellan 5 - 9 dagar innan de skickades från Adlibris, så jag hoppas på det bästa. Minns inte ens när vi beställde dem. Hah.. 

Nej nej, mentorstid för fan.

Kommentera

Publiceras ej