Livet är hårt

1kommentarer

Jag vill ha en kram av min pojkvän, nu. Just.Nu. Men det får jag inte, för han är i Borlänge. Det suger. 

Men annars tycker jag inte att onsdagar är så jätte jätte bra. Franska och idrott är väl inte mina favoriter om man säger så. Vi ska dessutom få lov att ha orientering, vem vill ha orientering?! Inte jag. Det är nog det tråkigaste som går att göra på gympan, ja förutom friidrott då. 

Funderar nästan på att göra lite "vad det nu heter" när jag kommer hem. En kurs alltså, som jag ska läsa själv. Men jag kommer aldrig ihåg vad den heter. Maja hälsar också. 

Nej, jag ska väl tagga inför första lektionen i Svenska B. De'la najs. 




1 kommentarer

Ponnysill

01 Sep 2010 16:16

Orientering och friidrott är det värsta som kan hända en idrottslektion. Fy sator!



SV: Jahaaru där sa du nåt! det vore heaven!

Kommentera

Publiceras ej