Is this love

0kommentarer

God morgon alla glada, idag är jag glad. För idag ska jag ha min första ensemblelektion sen är det svenska och fem i halv 4 åker jag till min älsklings älskling som jag inte sett sen i söndags! Mitt hjärta blöder. Ja just det, politisk debatt ska vi klämma in där någonstans också. Tror vi skippar den va. Inte nog med det, det blir uppesittarkväll på söndag också, pfft, aldrig. 

Jag vet inte riktigt hur det gör nu men när jag vaknade så regnade det, det är pepp. Men va faan, det finns värre. Vaknade t.ex. fem i halv tre och var jätte pigg. Blev faktiskt besviken när jag såg hur lite klockan var. Skulle ju få lov att ligga kvar i 3 timmar till. Det kände jag att jag hade ingen lust med. Men men. Drömt som en tok har jag gjort också, det var så mycket folk med hela tiden så jag har tyvärr blandat ihop det mesta. Men om vi säger så här att the main theme för nattens bravader var i alla fall intriger. My god ja. 

Nä hörrni, ni får ha en bra helg. För det ska då jag ha.

Ciao folks

Kommentera

Publiceras ej