I want you to show me

1kommentarer

om två timmar och tre kvart ska jag ha min första sånglektion. Det blir skoj! Fram till dess tänkte jag göra lite franska så jag slipper när jag kommer hem, det vore ju gött. 

Men annars är det jobbigt dimmigt ute, fast jag tror det har blivit lite bättre sen jag kom upp. Då såg man nästan inte ut genom fönstret. Nu ser jag iaf, och tur är väl det. Annars kunde cykelturen bli spännande sen. 

Andra lektionen idag har vi matte, det känner jag mig inte så jätte taggad för, men men, det finns ju trots allt de som har det värre. Eftermiddagen bjuder på historia och engelska och jag ser faktiskt framemot engelskan, det var så roligt igår så det kan ju inte bli nå annat idag heller. Efter skolan ska jag ta mig en sväng om till mormor och morfar, ska göra en intervju om andra världskriget. Det kan bli, spännande. 

Ja ja, jag ska väl dra mig mot tandborsten. Som vanligt. 

Ciao

1 kommentarer

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

07 Sep 2010 07:27

God morgon :) har du sovit gott ? :D

Kommentera

Publiceras ej