Hur man flyr från verkligheten

0kommentarer

Onsdag och inatt (ska det sitta ihop eller inte? Jag lär mig aldrig) kommer jag sova jävligt gott, av någon anledning blir jag hemskt trött efter onsdagar. Det måste bero på gympan och all den friska luften som tas in, farligt det där. Träning = trött, och trött är ju inte bra. Jag kan jag. 

Idag tror jag Inger var lite kinku också, ja lite bitter var hon nog. Avslutade med ett parti luffarschack i alla fall, och jag vann, förstås. Det var bra! Ett annorlunda luffarschack, men bättre än grammatik, mycket bättre. 

I morgon är det samhällskunskap/historia och religion som gäller. Ja och piano lektion också, och för en gångs skull kan jag det riktigt bra tror jag. Men det går aldrig lika bra som det gör när jag är hemma, mina nerver skulle behöva trimmas upp lite. 

Glassugen är jag också, hemskt alldeles. Men nej, be strong. Vet ni vad jag fick av Malin idag då?! Dear John fick jag! Happiness, ska spara den till ett alldeles särskilt tillfälle. Typ, nästa vecka när Idol inte går på kvällarna längre. 

Nu ska jag spela lite mer piano sen tror jag att Jamie och Claire ska få hålla mig sällskap ett tag. Gud va skönt det är att vara igång igen! Jag älskar verkligen böcker, ni förstår nog inte riktigt hur mycket för det är enormt. 

Ciao folks


Kommentera

Publiceras ej