Hungry Heart

0kommentarer

Jag är trött som ett as och har frusit hela dagen, det brukar inte vara ett bra tecken från min sida. Men vi får väl se hur det slutar. 

Nu har jag i alla fall stängt och tvättat fönstret, orkade inte tvätta båda två så det blev bara det ena, på insidan. Utsidan fick vara för det var fullt i spindelnät, och i dem vet man aldrig vad det finns. Uscha. 

Dagen i skolan tycker jag har varit lite småjobbig, mest för att jag frusit så förbannat så energin har legat där och gjort sitt. Det blev inte så mycket till övers för skolarbete med andra ord. Pratade lite med Patrik också så efter jul kör jag nog igång med projektarbetet, vill ha ett år på mig och jag kommer ha plats för det på schemat så det blir fint. Få se om jag får med mig någon mer eller om jag får tackla det själv. Vore ju trevligt med någon mer i alla fall. Vad det gäller talar jag inte om, hemlisssss. 

Nä, jag ska kika lite på Everywhere I go, sång i morgon ju. Yihaaa!

Ciao


Kommentera

Publiceras ej