And I was bleeding

0kommentarer

Ett stort irritations objekt just nu är en matrest som kilat sig fast i tandställningen. Ännu mer irriterande är det eftersom jag inte får lös den, hur jag än petar och drar med tungan lossnar den inte. Helst av allt vill jag ränna in fingret och peta lös det, men så gör man bara inte i en kafeteria full av gymnasieelever. 

Något som också irriterar mig är det faktum att personen som sitter bakom mig luktar oerhört illa, rök och allmänt skit. Jag tycker inte om när folk luktar illa, särskilt inte illa... 

Men annars är det väl bra. På historian visade det sig att intervjun som jag trodde skulle lämnas in på tisdag inte alls behövde lämnas in då, det räckte med onsdag vecka 38. Det tycker jag om. Vad jag inte tycker om är att jag inte fick någon sovmorgon i morse, det svarade inte när jag ringde igår nämligen. Så det blev lite stressigt, men det gick. 

Om 20 minuter går jag iväg på piano och jag har hört rykten om att Eva är sjuk så vi får väl se hur länge jag klarar mig. Men, jag är ju immun så. 

Nu gick dom illaluktande grisarna. 

Aja, återkommer väl säkert senare. 

Kommentera

Publiceras ej