Please don't keep your heart

0kommentarer

Jag har så ont i röven så det kan ni aldrig tro, jag skulle hoppa upp på cykeln från verkstan och hem och vad hände. Jo, jag kör upp röva rätt i sadeln och satan vad ont det gjorde. Fråga Emil, han hörde. 

Idag fyller mamma år, och nej vad kommer jag på! Patrik fyller år idag också!! Gah, vilken miss. Satan, det kom jag faktiskt på nu. Va dåliga elever vi är som glömmer bort vår mentors födelsedag. Hrm. Hur som helst är det mammas födelsedag också och ikväll ska jag göra potatisgratäng för första gången. Det kan bli spännande. Undra vilka grader ugnen ska stå på..

Ja, sen är det fredag också. Vilket innebär att imorgon är det lördag och då händer vadå, jo, jag och modern åker till Norrköping och ser på Chicago!! Roligt roligt rooooligt! Därför måste jag packa ikväll också. 

Och om ni känner för det kan ni ju kolla in det här, helt otroligt. 

Nu ska jag spela lite piano och börja ladda inför potatisgratängen. 

Ciao folks



Kommentera

Publiceras ej