Morötter är gott

0kommentarer

Det blev ingen engelska , inte heller någon fader idag. Men en underbar kväll blev det igår. Vi var till kvarnsvedens krog och åt lövbiff sen gick vi hem och såg på National Treasures två. Mysss. Hade ingen lust alls att gå upp i morse, inte överhuvudtaget. Det var så varmt och skönt och mysigt och en busstur på två timmar lockade inte särskilt mycket. Men som tur var så satt Johanna på bussen när vi gick på så det gick det fort! Jätte trevligt tycker jag. 

Just nu sitter jag vid mormor och morfar och väntar på mormor som ska hämta mig och åka tillbaka till stugan. Möttes av katten när jag kom hit och tänk att den där katten är inte särskilt mysig. Han tycker nog inte om mig. 

Aja, tar med mig kameran ut en vända. Allt för att fördriva tiden. 

Vi hörs på lördag folks, kanske. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej