Lodrätt fem

0kommentarer

God morgon, har fortfarande inte kommit ur huset. Inte ens duschat. Jag är glad om vi åker före 12 som det ser ut nu. Hur som helst så satt vi uppe och spelade kinachack och Chicago till klockan var halv 1 inatt, jag förlorade båda två.. Otur i spel, tur i kärlek. 

Idag finns det även med en artikel i Falu Kuriren av mig själv, inte på internet dock men i tidningen, och jag uppfattade det som att det var i bilagan. Jag har inte ens sett den själv än. 

Nu spelar de "snälla snälla snälla" på radion, tänk att jag har aldrig förstått mig på den där låten och jag kommer nog aldrig göra det heller. Ösch. Tänk om någon som faktiskt kan sjunga kunde göra den iaf. Men nej. 

Nej jag ska väl ta mig en dusch och slänga i lite don i väskan. Snart far vi! (hoppas jag..)


Kommentera

Publiceras ej