Ljuset i mörkret

0kommentarer

God morgon folks, nu mer är det kolsvart ute och jag vet att det kommer vara i princip lika svart om 20 - 25 minuter när jag ska cykla också. Så idag får dynamon komma till sin rätt. Det är bara att sikta på nästa gatlampa och hoppas det går bra. Hualigen. Risk för halka är det också. Hrm. 

Börjar dagen med engelska och franska sen är det mentorstid, möjligtvis lite mer franska och till sist en träff med Sven Thomsen, reporter för Falu Kuriren. Det är ju inte utan att man blir lite nervös heller, men det hör väl till. 

Inatt var jag med och störtade Bastiljen också, jäklars vad jag var bra. Hade ihjäl en kung eller något sen sprang jag för allt vad mina ben bar. Fast innan dess var jag sjörövare och sprängdes i luften på en båt, men jag tror jag klara mig. Det var ganska spännande faktiskt. Aja,

Ha en bra dag 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej