Jumping Jack Flash

2kommentarer

Hemkommen från inspelningen till årets julskiva, blev nöjd och har nu överlämnat turen åt mamma. Där kan hon vara ett par timmar. Då jag klev innanför dörren här hemma kände jag ett hemskt sug efter varm oboy men mjölken var slut så jag tänkte göra ett tappert försök med lite té. Jag som skulle lära mig att dricka det nu i höst, hrm. Hur som helst så var det hett som fan och jag brände mig så nu är tungan alldeles sträv. 1 - 0 till tekoppen. Nu avvaktar jag men tänkte ge den en chans till om ett litet tag. 

I morgon står nationella prov i franska och skridskor på schemat, vilken toppen dag. Verkligen. Första gången på is för året är alltid lika spännande. Att stanna med hjälp av sargen är ju en klassiker i alla fall, ja för att inte tala om svängarna. My god, ni skulle dåna allihopa. 

Nu ska jag läsa klart lite bloggs sen blir det sänggång för min del, trött som satan är jag. 

Ha det gött folks

Ciao

2 kommentarer

Elvira

26 Oct 2010 22:51

(sv) det förstår jag att ni blev, om ni hade förväntat er en skräckfilm. det är ju snarare en parodi på en skräckfilm (Dawn of the Dead). men jag tycker personligen att Pegg och Frost gör grymma sådana filmer.

Linnea :>

28 Oct 2010 18:20

åh, te är massa gott :)

Kommentera

Publiceras ej