Did you know..

0kommentarer

Härmar denna dam och gör en lista på 10 saker ni kanske inte visste om mig. 

1. Jag är en äkta långfilmsälskare, en riktig film ska vara över 2 timmar annars är det bara tidsfördriv. Nästan i alla fall. 

2. Jag är en riktig sucker för krigsfilmer som utspelar sig lite längre bak i tiden, när de krigade på riktigt. Utan kärnvapen och skit. 

3. Jag håller takten eller "sjunger" melodin i låtar med tänderna ibland. 

4. Innerst inne är jag lite av en pedant, men det är sällan jag orkar göra något åt det som stör mig. 

5. Mitt ena ben är nästan 1 cm kortare än det andra.

6. När personer kommer ihåg små detaljer som jag sagt eller gjort för många år sen blir jag smickrad.

7. Jag avskyr frasen "ska vi gå ut?". Det går rysningar längs hela ryggraden när orden nämns om det inte, mot förmodan, kommer från mig själv.

8. Hösten är min favoritårstid vad jag än har sagt och säger

9. När jag är på dåligt humör eller blir provocerad blir jag elak och kommer med jävliga kommentarer.

10.
Jag har ett jävla bra pokerface när jag vill. Få mig att skratta den som kan när jag väl gett mig skrutt på att jag inte ska det. Det är hemskt svårt.

Kommentera

Publiceras ej