And they lived happily ever after

0kommentarer

Jag är hemma i den digitala världen igen. Det var väl allt för väl, nej nog känns det allt lite för jävligt. Men men, det är både och faktiskt. 

Vad älgjakten beträffar så var det inte så hemskt spännande och jag gissar på att ni inte heller är särskilt intresserad, så vi skippar den. Vi nöjer oss helt enkelt med att det var okej. Men å andra sidan så är det ju frivilligt att läsa, men jag skiter i det. 

Hemma alltså, och jag är trött. Hemskt trött. Har precis avslutat en film, My best friends girl, den var lagom ansträngande att titta på. Inte en enda tår föll, vilket är ganska beundransvärt. Vet inte när jag och mamma kikade på en film sist utan att fälla en tår. Nej, kommer inte ihåg. Men den var bra, lite pinsam, men bra tidsfördriv en lördagskväll som den här. På tal om lördagskväll, det känns inte som lördag. Tokut. 

I morgon åker jag till Järna en sväng och umgås med fadern och min kära pojkvän. Mm, det tycker jag om. Jag vill ha en kram av honom, en stor björnkram vill jag ha. Av min pojkvän alltså. Se till att uppfylla den önskan, det är en order.

Förövrigt är det snart måndag vilket ni alla säkerligen är medvetna om och då börjar skolan igen. Skit kul. Oh nej, jag ska njuta av helgen så länge den varar. De närmaste 10 timmarna ska jag njuta som jag gör när jag njuter allra bäst, sova. 

God natt folks

Kommentera

Publiceras ej