We can see the dreams come crashing down

0kommentarer

Inte ser det ut att ha lugnat sig något med blåsten idag heller, snarare tvärtom. Jag är aningens tveksam till den där lilla promenaden på 100 meter, eller vad det nu är, upp till Karin men men, ingenting är omöjligt.

Och den där träningsvärken, ja, den är ganska påtaglig idag. Alldeles för mycket faktiskt. Min rygg lider precis som mina vader gör för att inte tala om vänster underarm. Gah, rena rama martyrdöden det här. Fast jag klagar ju.. 

Nu ska jag göra lite eld så mamma blir glad när hon kommer hem, hon har jobbat natt och jag har sovit själv. Läskigt. 

Aja, ha en bra dag folks, det ska jag försöka ha

Ciao

Don't let it get you down
There's hope that's all around
Come on you're almost there
They come from everywhere
Just to make it here

Kommentera

Publiceras ej