Pest eller kolera

0kommentarer

Jag vet inte riktigt vad som är värst, är det att utetermometern står på -19,5 grader eller det faktum att jag ser ut som en solblekt morot i håret? Nej jag vet inte, det känns ganska lika nu faktiskt. 

Mitt huvud får alltså dagen till ära prydas utav en mössa och sen får vi väl hoppas på det bästa i matsalen, men jag tog en tröja med huva ifall. Nu förstår jag pojkarnas ångest över att inte vilja ta av sig kepsen/mössan.

Igår for jag och mamma till Malung på julskyltning och otroligt nog så hittade jag ett par skor, ja helt a-mazing. Ett par vinterskor var det också, gah! Chocka världen. Ja jag fick helt enkelt lov att ha dem. Sen införskaffade jag presenten åt min "hemlige" julklappsvän, hahaa, hoppas det blir bra. 

Nehej, jag ska försöka få i mig den här frukosten, även om det tar emot att ens tänka på att gå till skolan. 


Känn sympati folks



Kommentera

Publiceras ej