May it be an evening star

1kommentarer

God morgon folks, har varit vaken en timme och med tanke på att jag inte kom i säng förrän halv 2 i natt blir det hemskt tidig sänggång ikväll. Klockan 01.19 inatt skrev jag klart artikeln så jag får väl be dalarna att ha lite överseende om det är konstigt någonstans, jag kan inte påstå att jag är särskilt manad till att rätta till de felen idag heller om vi säger så.

Tänkte att jag skulle ta mig till mormor och morfar senare idag, en promenad kanske. Det kunde jag behöva, men vi får väl se. 



Så här glatt var mitt sällskap igår, i veckan kommer förhoppningsvis artikeln med i tidningen också tillsammans med vad jag tror är, några bra bilder. 

Ha det gött folks, jag ska ta och borsta tänderna nu jag. 

Ciao

1 kommentarer

Ida

21 Nov 2010 11:26

tjomen sjöng förtjusande och det var patetiskt kallt! :D hihi

Kommentera

Publiceras ej