Känsliga läsare varnas

0kommentarer

Hemma efter en lagom ansträngande måndag, började med att se klart "The colour purple" och naturligtvis fällde jag en tår, det är oundvikligt vid sånna där slut. Sen var det franska och då skrattade jag så magen fick kramp, Johanna hade nämligen sönder både en stol och den lilla vita tavlan. Det var lyckat. Sen gick vi till matsalen och frös ett tag, gick tillbaka till kafeterian och spelade lite kort. Sen hade rektorn tal och så blev det mentorstid och en till sväng med franska. lite lagom så där.

Natten tillbringade jag på ett varuhus i Indien, det var spännande. Jag skulle gå på toaletten men då fick jag lov att välja om jag skulle kissa eller bajsa, det var olika nämligen. Så då skulle jag bajsa och blev visad till den toalett där det skedde. När jag så kom dit så var det bara svängdörrar mellan det stora rummet med tvättfat och in till båsen med toaletter, inget lås eller något. Så jag gick in på en toalett och då visade det sig att man fick lov att stå upp när man skulle göra sina behov! Och ni kan ju tänka er hur spännande det blev. Toaletten var även utfällbar så man vek ut den en bit från väggen sen skulle man ställa sig gränsle över den och både kissa och bajsa. Den där svängdörren jag nämnde den slutade strax ovanför toaletten så att folket ute i stora rummet kunde se kisset och bajset komma farande om de kände för det. Och när jag stod där och kissade kom det en kvinna och sa att nu hade jag kissat för mycket och fick lov att spola lite innan jag kunde fortsätta, eftersom den toaletten jag var på endast var avsedd för bajs. Så jag fick knipa till och spola en vända innan jag kunde fortsätta. Och som tur var så vaknade jag innan det fortsatte, för nog kunde väl det ha blivit spännande. Att stå och bajsa är väl inget jag har provat på förut, vet inte hur ni har men jag föredrar nog att sitta. 

Visst är det väl fantastiskt vad hjärnan kan hitta på, helt amazing. Men så kan jag ju säga att jag var hemskt kissnödig när jag vaknade, får väl vara tacksam att jag inte gjorde på mig i sömnen. Det hade varit fint det. 

Nu ska jag ägna mig åt lite handarbete. 
Ciao folks




Kommentera

Publiceras ej