I'm going to leave this world for a while

0kommentarer

God morgon folks, vilken strålande dag att vakna upp till. Eller vad säger ni. Det är väl risk att man blåser bort om man går ut förstår jag, men men, vi får väl se om det blir rena rama Mary Poppins eller hur det går. 



Idag ser jag nästan framemot att gå till skolan, inte för att jag ser framemot historian och franskan som jag inte tränat på utan för att träffa allt roligt folk! Det kändes så fel att vara hemma igår, hemskt fel. Jag blir så glad av alla vänner! They make my days.

Jag har träningsvärk sen i måndags och idag ska vi på gymmet på gympan, fint det. Fast idag tänkte jag ge mina ben och rumpa en omgång, det kan de behöva. Få se om jag kan gå i morgon, alltid lika spännande. 

Nu ska jag borsta tänderna och så där innan jag beger mig ut i blåsten, få se om jag lyckas ta mig ut till vägen. Hrm.

Ciao folks, hoppas ni får en bra dag

Kommentera

Publiceras ej