A mental breakdown

1kommentarer

Ibland blir jag förvånad över hur jävla dum jag är, jag menar när man drar med sig skoldatorn hem så räknar man ju med att få med allt som har med skolarbeten att göra. Visst är väl det ganska uppenbart? Men se nej då, så lätt var det inte. Den där jävla servern på skolan förstör mitt liv. Allting ligger ju på den och den följer ju inte direkt med hem bara för att datorn gör det. Nu har jag gjort samma misstag två gånger, dum dum dum dum dum.

Men som tur var så lade jag över alla arbeten på datorn den artonde, samma dag som jag skrev klart historiaarbetet så det fanns i alla fall kvar. Men det bildspel som jag hittils lyckats knåpa ihop, borta. Underbart. Nu går fan inte livet gött. 


1 kommentarer

Anonym

24 Nov 2010 16:52

Surt sa reven, jag sa ju att servor systemet e kass XD

Kommentera

Publiceras ej