It's only a paper moon

0kommentarer

Med en privatlektion med Inger och en idrottslektion med Yoga i bakluckan laddar jag nu inför datakunskap. Helt ok. Borde göra klart excel idag också vilket innebär att vi bara har en lektion med powerpoint kvar, plus några prov men det går fort. Underbart. 

Idag är det vackert väder ute så jag ska försöka ta mig ut när jag kommer hem. Kameran i högsta hugg naturligtvis. Ja det ska jag göra. 

engelskan ska jag lyssna på spotify, ja det ska jag göra. Har inte lyssnat på den musiken sen i måndags.. Det är lite roligt för om man kollar vad jag har för musik på datorn hemma och den jag har på spotify så skulle man nästan kunna tro att det är två olika personer vi pratar om, men det är det ju inte. Jag vill dock påpeka att det är spotify man ska gå efter mest, min "bra" lista är kung nämligen. Lyssna själva får ni hör.

Nu ska jag ge reversi en omgång, bara för att. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej