I'm a live

0kommentarer

God morgon folks. Haft en bra helg? Det har då jag. I fredags blev det tandläkaren och i lördags var jag riktigt hurtfrisk. Jag började morgonen med ett äpple och en cykel tur på 11km. Jag trodde jag skulle avlida, men det var det värt. Väl hemkommen blev det frukost och sen fastnade jag framför teven ett tag. Dagen förflöt och på kvällen bar det iväg till Rättvik på dans. Ja det var roligt, mycket dessutom eftersom min älskade pojkvän till och med ville följa med. Så nu kan han dansa, min älskling! 

Igår blev det sovmorgon åtföljd av en tipspromenad, nej det blev ingen vinst men jag är nöjd ändå. Fick ju trots allt fler rätt än mamma. He hee. Under dagen som återstod var det storbak här hemma och att det var tillsammans med min mor gjorde det extra trevligt. Länge sen vi gjorde något tillsammans, på riktigt. Tandläkaren räknas liksom inte längre. Det blev hur som haver tre olika sorter och mot kvällen kom mormor och morfar och fikade. Gött sö. 

Under kvällen tog jag mig ett bad också men då jag skulle duscha upptäckte jag att varmvattnet var slut. Tänk att jag lär mig aldrig att inte ta för varmt till badet. Men nej nej, så det blev en avsköljning i ultra rapid och en omtvätt av håret i morse. Kallt var det, ohyggligt kallt. Det var nog ta mig tusan värre än isvaken. Usch. 

Nej nu måste jag hasta vidare om jag ska hinna med det här hektiska livet mitt. (ha ha)

Ciao



Kommentera

Publiceras ej