Att göra som man brukar

0kommentarer

Jag är en rutinmänniska, i alla fall under vardagar när jag är själv. Den viktigaste rutinen är den att jag äter när jag kommer hem, helst smörgås, och sen måste det gå minst en timme innan jag kan plugga eller ta mig för något annat tråkigt. Så det är det jag gör nu, sitter här och njuter av min lugna timme. Inte för att det blir särskilt hetsigt sen heller, men jag gillar den här timmen. Konsekvent och bra. 

När min timme har gått ska jag ta med mig Pride and Prejudice och promenera ut i det strålande vädret, slå mig ner någonstans och läsa ett par tre fyra sidor. Det är ett måste om jag ska hinna klart den här veckan. Fy sjuttsingen. Ikväll ska jag duscha och så ska jag se på Anna Travis. Jag brukar avsky brittiska kriminalare men den är banne mig bra. 

Nej nu ska jag njuta lite till. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej