At the end of the day

0kommentarer

Sitter i kaféterian med min käre vän Malin, kan inte sitta ute längre eftersom jag redan bränt mig. Rackarns tycker jag. Men men, det blir en insmörjning när jag kommer hem sen kör vi igen. Måste ta mig i kragen och läsa lite så vad passar väl bättre än att sitta ute i det vackra vädret. Underbart. 

För övrigt tycker jag att ni ska kika in här för lite vackra bilder från balen i fredags. Han är allt bra duktig å ta kort den där karln. 

Har i princip slutat för dagen också, ska bara in på svenskan en vända och prata lite betyg. Jag drömde om det inatt och det var inte så trevligt så jag hoppas det blir bättre. Det sägs ju att det man drömmer ska man tolka tvärtom så jag får väl hoppas på det bästa. 

Nej
nu får det vara nog, ska ta å spela ett parti reversi I think. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej