Aberdeeeen

0kommentarer

Att vakna tidigt och sen gå och lägga sig igen är aldrig hälsosamt, jag lär mig aldrig trots att jag vet hur det kommer bli om en timme när jag väl ska gå upp. Det är då det är som gosigast i sängen och drömmarna spelar en spratt så man nästan tror på dem. Helt amazing och att det sen alltid inträffar på måndagar när det väl gör det är väl bra fantastiskt det också.

Hur som helst är jag stolt över de 9.2MB/sek som mammas dångel lyckats uppåda som topp denna morgon, snacka om räserfart. Det är så det fräser till när man trycker på enter.

Den här helgen hade jag planerat att göra en massa skolarbete och oj oj oj vad jag har arbetat. Pfft. Jag tog fram samhällskunskaps boken och tittade på den lite i alla fall. Inte är den väl vacker.

Igår var jag på 9års kalas också. Min kära syster blev stora damen. Det var grejjer det, god tårta var det då. Ska försöka få in lite fler bilder men jag garanterar ingenting. Nej nu så, lateeeeer.





Kommentera

Publiceras ej