23:11

0kommentarer

Kalle Moreaus vinner körslaget, vilken chock. Nä. Det var väl ganska väntat va. Dalarna är ju bäst. Hoppas på Patrik Isaksson eller Björn Skifs nästan gång jag, ja det vore lite fränt.

Valborg igår, blev en lugn kväll som väntat. Åt sallad och räkor eftersom min käre mor köpt 5 kg räkor för 78 kr (!!!!). Det var gött. Till efterrätt fick vi kiwitårta, det var också mumsigt. Det var ju trots allt nutella i den. Blev några riktigt tjusiga bilder på brasan också, men dem får ni allt se en annan dag.

Idag har vi gjort allt och ingenting. Har väl mest spelat spel tänker jag. Monopol och börsen. Ganska så skojsigt faktiskt. Börsen låter tråkigare än det var, trots att jag kom sist. Vem som vann behöver vi inte ens nämna.

Nu så, byte av sängkläder sen hoppas jag på sänggång.

Ciao

Kommentera

Publiceras ej