Vedergällningens dag

0kommentarer

"Jag har alltid längtat, efter att få ge och ta kärlek. Har ägnat mitt liv åt att försöka ge kärlek åt dem som inte var värda den. Tillåt mig att göra detta: att ge mitt liv för den som är det."

Jag kan verkligen inte sluta förundras över hur en människa kan skriva så otroligt bra, och ha gjort det genom, hittils, 1070 sidor. + de tidigare fem böckerna på minst lika många sidor. Jag fattar det bara inte. Helt förundrad är jag. Men hon är underbar, skulle jag byta liv med någon så skulle jag byta med henne, bara för att få känna av kreativiteten, och att det sen blir något bra utav den. Helt otroligt.  

De där orden högst uppe där fick mig i chock och lite tårögd och jag avslutar på sidan 1070 bara för att få läsa om den underbara föreningen i morgon. 

Han vände sig bort och gick, rak i ryggen trots skeppets gungningar.

Kommentera

Publiceras ej