Secrets to be discovered.

0kommentarer

Idag har varit en så där jätte konstig dag, inte tråkig eller jobbig, bara konstig och väldigt annorlunda. Det började med att jag glömde skåp nyckeln, jippie, och följdes strax efter med att bussen stannade. Vi blev stående i ungefär en halvtimme och så lämnade busschauffören oss! Schyst tyckte vi. Väntade i 10 min till sen kom en buss och hämtade oss. Haha ja det var lite roligt. Dalatrafik is the shiet. På gympalektionen upptäckte jag att jag inte hade några strumpor vilket slutade med att jag på skoj frågade maffen om han hade några strumpor åt mig. Ett tag senare kom han tillbaka med en strumpa i minst strl 43 och en i typ 39 som passade. Haha, ja båda var då vita i alla fall. Sen spelade vi bandy och ja, det var nog den roligaste gympan på gymnasiet hittils. 

man kan väl säga att min dag har varit till belåtenhet i alla fall. Sen blev det optikern och det gick också bra, men jag lurar på att jag har lite feber dock. Det är ju inte lika trevligt. Men va faen, så länge jag står upp är det ju lugnt. Skänker dock en tanke åt min kära pojkvän som går runt med riktig feber, usch. Jag älskar honom jag <3

Nu ska jag tvätta håret och lägga mig o läsa lite. Få se om man får någon rätsida på det där. 

Fick en penna av optikern också, det får man inte glömma! 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej