Framtiden är här

0kommentarer

Jag känner mig som en gammal tant, men jag kan inte annat än säga, dagens ungar! Vilka jävlar de är! Vi var 6 st som stod och väntade på bussen när en unge på runt 10år började kasta snöbollar på oss, va fan! När jag var 10 år hoppade jag i diket när gymnasieelever kom. Jises! Vart har respekten tagit vägen känner jag. Och att vi sen är så snälla och menlösa och inte gör någonting åt saken mer än att tala om för fanskapet att sluta (vilket man tycker borde räcka) gjorde inte saken bättre. Hur många fick en snöboll i huvudet? Ja, snorungen siktade banne mig på huvudet. Idiot. Min uppfattning om de där småjävlarna blev inte direkt bättre efter det där. Usch, fy fan. Lite ombytta roller känner jag, en gemensam suck av lättnad slapp ur oss när bussen kom. Haha, gud va hemskt. Det är inte längre de äldre som mobbar de yngre, nu är det småknattarna som moppsar upp sig mot de äldre. Hrm. 

Engelska borde jag göra också, ja det ska jag. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej