Första mars

0kommentarer

Upptäckte precis att det är första mars, vart tog tiden vägen? Men så tänker jag, det är lov. Och så njuter jag av att tiden fram till hit har gått så fort. 

I framtiden kommer Nordal få ett besök utav mig också, jises. Ge mig hela katalogen för guds skull! Ska ta mig ett snack med mor min angående en kista som står ute på hallen också, mm. Den kan bli min. 

I övrigt ser min dag ut att bli väldigt lugn, känner redan hur träningsverken efter dessa två skidturer gör sig påmind. Idag kör "förhäxad" igång också, yihoo! Det var länge sen sist. Och ikväll ska jag se på "Simon och Thomas" och "Tomorrow never dies". Ja sådana här dagar gillar jag, skarpt. 

I morgon åker jag till min kära pojkvän. Goooos! Och sen hoppas jag på att få lite engelska gjord under veckan också, men man ska inte hoppas på för mycket. 

Nu ska jag spela lite piano

Ciao

Kommentera

Publiceras ej