Ett konstigt genius

0kommentarer

Jag skrev faktiskt lite, men jag är inte riktigt klar med franska revolutionen. Upptäckte ju att jag inte hade någon information om slutet, så då gick det ju inte. Men jag har skrivit ungefär lika mycket nu som jag hade gjort innan, så jag gjorde väl ganska bra ifrån mig i alla fall. 

Funderar på vad jag ska hitta på med och kom på det ultimata, inte för att jag förtjänar det, men bara för att jag är så söt och snäll hela dagarna ((A)) så ska jag ta mig ett bad. Har så jävla ont i ryggen av någon anledning. För mycket sittande tror jag. Ja, bad it is. Tar med mig boken gör jag också, få se om jag får någon rätsida på den. "Den glada hemkomstens boplats" har jag hittils läst 32 sidor i och jag fattar fan ingenting. Okej, det börjar ta sig men det är inte mycket mer än så. Jises, inte konstigt de nästan skänkte bort den. Hrm. 

Ja, bad och sänggång. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej