Doktorand i rättspsykologi

0kommentarer

Jag har funderingar, allvarliga funderingar som jag ska tänka över ett tag till. Men jag gillar't.

Om 35min kommer bussen. Yippie. Första lektionen franska, okej, men andra, idrott. In my ass. Jag kan fan inte sitta på högersidan, och så menar de att vi ska åka pulka. Aldrig i livet att de får ner mig i en pulka. Oh no, a.l.d.r.i.g. Låt mig stanna hemma i sängen med min kära bok istället, det är lagom till gympa. 

Lämnade in mitt "letter to the editor" igår, skulle få se resultatet idag. Usch, jag blir så less. Ger hon mig inte mer än ett VG går jag å dränker mig helt enkelt.  Nej då, men förbannad blir jag. 

Jag drömde som fan inatt, bl.a. att jag slogs med Sofie Olsson i mitt rum och att hon var, ja nästan, 2 dec längre än mig. Hmpf. Men som sagt, jag är kung på att slåss, i drömmar iaf, mer behöver vi inte säga. 

Later

Kommentera

Publiceras ej