All this time

0kommentarer

ooh! Katten hoppade upp på pianot och trampade runt i basdelen, jag trodde domedagen var här. Hahaha, jävlar va rädd jag blev. 

Annars tycker jag det är lite jobbigt att det inte är riktigt lika ljust på morgonen som det var innan helgens tidomställning. Lite snuvad på konfekten där känner jag. Men men, det blir väl ljusare hoppas jag. 

Den sjunde maj ska vi lämna in valet av inriktning och våra individuella val. Späääännande. Nja. Nu så här i efterhand känner jag att jag har inte alls lika många kurser att välja mellan som jag trodde. Poängen tar ju slut! Hrm. Men det blir nog samhällsinriktningen för min del i alla fall. Orkar inte med den där ekonomin. Bajs bajs bajs. 

Jobbigt sugen på en resa är jag också. Bort bort bort från det här slasket. Usch. Se något nytt för en gångs skull. Jag undrar när jag var utanför Dalarna sist.. I somras, när vi var till stockholm tror jag bestämt. Och det var ju skit kul! Oh nej. Aldrig i livet, så fort jag såg stan ville jag hem igen, men så är det. 

Nu har jag 10 min över och dem ska jag utnyttja väl. 

Idag ska jag presentera min underbara engelska dikt också. Haha. Jises.

Ciao

Kommentera

Publiceras ej