That's what it takes to be the one

0kommentarer

Sitter i skolan efter en dag med Sp09, Victoria, Odd-Björn, Patrik och Anna. Först var vi iväg ut på promenad som mest bestod av att vifta bort myggen. Ettrig, jävlig mygg säger jag bara. Usch, Je les deteste. Vid 10 var vi dock hemma vid Odd-Björn och väl där fick vi göra klart det frågehäfte vi fått tidigare. Jag och Jonna kom sist. Rackarns. Sen fick vi mat, hamburgare. Det var gött och välbehövligt. Mumma. Så blev det kortfilm och spel och nu sitter vi här. Jag och Malin i skolan och fördriver tiden tills vi tar oss hem. Lagom lång dag och framför allt lagom ansträngande. 

Väl hemma på farmen plockar jag nog fram en bok och slår mig ner någonstans och läser. Ungefär vad jag orkar med en dag som denna. 

Well well, det var väl allt. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej