Sommarlov

0kommentarer

God morgon alla glada, efter allt virrvarr med fixning inför studenskivan igår har jag nästan helt glömt bort att jag faktiskt har sommarlov nu. Och hur underbart är inte det?! Ah men helt otroligt. Jag blir så glad! Inte för att vädret utanför är någon direkt hyllning till sommarlovet, men men, man ska inte klaga. 

måndag börjar sommarjobbet. Money money säger jag bara. Det är väl det bästa på hela sommarlovet tror jag minsann. Och när jag fått pengarna i år kan ni ge er på att det ska ramla in saker. I år SKA jag beställa den berömda pippitröjjan och jag SKA även beställa lite eyecandy till mig själv, ja böcker alltså. Ja, den här sommaren tror jag på. 

Idag ska jag först till gymmet en vända och hoppa in för mamsen som ska iväg med katten till veterinären igen. Få se vad han säger. Sen ska vi till Mora till tandläkaren. Great. Ska in på jysk få se om de har kvar erbjudandet på sommartäcken, 49kr styck tror jag minsann. Om det ser ut så kommer det nog med ett eller två hem. 

Aja, hare gött. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej