Skönhetssömn

1kommentarer

Inatt har jag sovit vill jag lova. Och det var så skönt, så oerhört skönt att jag inte alls ville gå upp i morse. Även om det gick betydligt lättare än det hade gjort igår om jag legat kvar på samma vis. Jag fick iaf mina 8 timmar så nu är jag nöjd. Det enda jag tänker klaga på idag är utomhus temperaturen, termometern visade nämligen 7 grader när jag kom upp vilket är lite för lite för att vara den 15 juni. Tycker jag i alla fall. 

Nu måste jag borsta tänderna och häva mig iväg på cykeln om jag ska hinna till 7. 

Hejs

1 kommentarer

Elvira

15 Jun 2010 17:29

usch ja, 7 grader låter inte skönt! här, där jag är för tillfället, har det dock varit jättefint och lagom varmt.



(sv) nej, den filmen har jag faktiskt inte sett. :) dock är jag lite sugen på att se den, eftersom Gerard Butler kan vara riktigt bra/charmig. kanske blir till att hyra den någon sommarkväll.

Kommentera

Publiceras ej