Oh my god!

0kommentarer

Imorse fick jag årets första "mygg väckning". Inte för att jag har saknat dem, men nu är det då sommar i alla fall. Och på tal om myggor så igår när jag gick upp och la mig lät det som jag hade en geting i rummet men jag kröp under täcket och tänkte att det kanske var ute. Det började låta igen och det lät verkligen dovt sen slutade det, så jag skakade på täcket och då började det låta, jag upprepade proceduren ett par gånger när jag till min förfäran insåg att jag hade en geting under täcket. Då blev det fart vill jag lova, upp på golvet och skakade till täcket och jajemen, där kom en stor jävel flygande, så jag slängde ut honom och stängde fönstret. Hualigen, jag avskyr getingstick och det var nog inte mer än ogjort att jag kunde fått mig ett stick igår. Ösch! 

Idag ska det va nå "Det brinner i VUC" på skolan, hoppas det blir spännande annars känns det jobbigt att jag ens gick dit när jag egentligen skulle haft sovmorgon fram till halv 1. Hrm. 

Nu måste jag rusa, lär byta shorts en gång till. 

Ciao


Kommentera

Publiceras ej