Midsommar

1kommentarer

Idag är det midsommar, det tycker jag är lite sorgligt för det betyder att det kommer börja bli mörkare om kvällarna nu. Och sommaren som bara börjat! Ja, jag tycker det är lite tragiskt. Men annars är det trevligt för jag har fått mig lite nya kläder, bland annat mina drömbyxor! Ja faktiskt, de där ljusa som inte sitter som korvskinn längs benen, jag är kär. Jag har så många kärlekar just nu. En t-shirt (är den inte fin?) fick jag mig också, den tycker jag är tjusig. Tjuuuuusig. 

Snart ska vi till flygfältet och fira midsommar. Grillspett och kladdkaka. Mmmmumma! Vad som händer mer det återstår att se, men det låter på Johan som att det blir modellflyg, det som jag är så bra på. Amen. 

Nä, ha en bra kväll folks. Nu vet ni att jag lever iaf, och så skiter jag i den här förbannad designen ett tag framöver. Den har gjort mig less. 

Ciao

1 kommentarer

Ida

25 Jun 2010 20:14

SV: Tack så mycekt theres, lbir glad av att höra det där :D.



Glad midsommar! :)

Kommentera

Publiceras ej