Jag ber er, ha överseende.

0kommentarer

Lyssnar på walking on sunshine och får sånna här nästan traumatiska flashbacks, jag menar, hur många drygistimmar har inte tillbringats med den låten på repeat. Ja, det vill jag faktiskt inte veta. 

Hur som haver så har dagen varit varm och myggig men ganska okej ändå. Har rensat mormor och morfars rabatt så nu är den så vacker så. Den såg verkligen ut som ett slagfält innan jag gick till angrepp. Då sprängde den sista minan bort hela skiten. (Haha va lustig jag är..) Nu har jag ätit mat och ska ta mig en välförtjänt tallrik med glass och chokladsås. Sen ska jag duscha och sköta om mig själv så mycket jag bara kan sen blir det rakt ner i sängen, ingen film ikväll, för i morgon ska jag med bussen 10 över 8 till Järna sen blir det Falun med pappa och kompani. Ska till optikern och förhoppningsvis raffa åt mig iaf ett par nya glasögon. Yes indeed. Men av mig får ni inte förvänta er några såna där jätte glasögon som är så där väldigt trendiga nu, (förresten, vad är grejjen med folk som har glasögon fast de inte behöver? Det är inte så jävla roligt att se dåligt som det kanske ser ut. Men GUD vad jag är rolig idag.!?), oh nej, aldrig att jag tar på mig ett par av den kategorin. Aldrig. 

Det här inlägget kanske ni önskade att ni inte läst (??) men jag är faktiskt väldigt trött. 

Skona mig folks.  

G'natt.

Kommentera

Publiceras ej