Den som väntar på något gott

1kommentarer

Ni vet det här underbara rummet mitt som jag tjatat om i ur och skur, ja, det har jag städat idag så det luktar så gott och den som hittar en damråtta nu gör ett jävligt bra jobb. Hur som helst så lovade jag en gång i tiden att jag skulle visa er hur det beryktade rummet ser ut, tja, än är det inte klart men jag tänkte visa hur det ser ut just i detta nu och hur det har utvecklat sig det senaste året. Sanningen är den att de första bilderna jag härmed tänker visa er är tagna för precis ett år sedan. Det var lite spooky faktiskt. Hur ofta bestämmer man sig för att städa på precis samma dag med ett års mellanrum? Jaaaaajaa, till saken. Så här såg mitt rum alltså ut för precis ett år sedan;



Observera garderobsdörren utan handtag



Där uppe i vänstra hörnet ser ni boven som startade eländet. Jag hade en lila mur..









Det var det, och så här såg ovanstående vägg ut den 12 december;



Ingen isolering, endast timmerstockarna som "hejdade" kylan på sin väg in i mitt rum. 

Och så här ser mitt rum ut idag, den 21 juni 2010, ännu inte klart men på god väg. 



Skillnad? 





Hörnet där jag hade min Margit Sandemo hörna 



The wall, jag undrar hur många timmar som lagts ner på den där förbannade muren.  



Och så här ser det ut åt andra hållet. Mina 239 älsklingar. 





Hyllan som morfar snickrat åt mig







Det här är alltså mitt rum, och som ni ser är det inte klart än. Spikar som sticker ut, lister som inte är ditsatta o.s.v. Men nog är det lite skillnad. Nöjd som fan är jag. 

Nu ska jag ta mig en dusch och så ska jag se på Heartbreakers. 

Ciao



1 kommentarer

Emma

23 Jun 2010 09:24

Snyggt det blev! :)

Kommentera

Publiceras ej