When the nightmares steals your real dreams

0kommentarer

När jag vaknade för ungefär en halvtimme sen var hela min tillvaro i kaos. Jag drömde så konstigt och jobbigt så fy då. Jag hade en pojke/kar efter mig och han var så kär, men jag förklarade säkert 17 gånger att jag redan hade pojkvän som jag älskade. Ja då blev fanskapet sur och sånt vill jag inte vara med om så någonstans på vägen uppfattade den där pojken att jag var villig att ge honom en chans iaf. Vilken miss. Jag fick knappt ta på mig halsbandet som jag fått av Johan, men tänk att det gjorde jag i alla fall. Det var en efterhängsen sak ska jag be att få tala om, och yngre tror jag att han var också. Usch. Nej hualigen, jag var glad att jag vaknade. 

Nu ska jag borsta tänderna och bege mig mot garaget. En dag i regn väntar, tydligen. 

Kommentera

Publiceras ej