Well well

2kommentarer

God morgon folks, hoppas ni sovit gott. För det har jag, ända fram till fåglarna började skräna och flyga ut och in i boet som de har under taket alldeles ovanför mitt fönster. Samma visa varje morgon. Tur att man vänjer sig lagom till fönstret ska stängas. 

Igår fick jag mina böcker förresten. Jag var och hämtade dem på gemenskapen och har, om jag ska vara ärlig, redan börjat tjuvläsa i en. Men men, vad ska jag säga, jag hade tråkigt. 

Idag såg det ut att bli fint väder men jag vet inte om de ha ångrat sig nu för molnen börjar komma närmare vilket jag inte tycker var så trevligt eftersom jag hade tänkt gå ut och lägga mig. Det blev nämligen inget igår eftersom vädret inte heller då ville samarbeta med mig. Men gör det någonsin det? Nej. 

Ja ja, jag ska väl äta upp min skål med mjölk och crunchys och skynda mig ut medan det fortfarande går. 

Ciaooo

2 kommentarer

Fotograf Sofia Wählby

17 Jul 2010 13:54

Svar: Vad kul!

-Tusen tack :)

Becca (:

17 Jul 2010 16:49

Hej, vill du vara med i miin veckansblogg tävling :)?

Det är bara gå in på bloggen och anmäla sig :D!

Kommentera

Publiceras ej