Smile to your heart is aking, smile even though it's breaking

0kommentarer

Varför är sängen alltid skönast när klockan ringer och man vet att man måste gå upp? Tro mig, den frågan har jag ställt många gånger och aldrig fått ett vettigt svar. Jag avskyr att gå upp till ljudet av väckarklockan, det riktigt drar i benen av motvilja när jag slänger dem över sängkanten och reser mig upp. I morse var inget undantag och jag önskar verkligen att jag hade fått legat kvar i alla fall en timme till. 

Nu är jag hur som helst uppe och ska strax slänga mig på cykelen för ytterligare en dag bland buskarna. Idag fortsätter vi på en av de långa häckarna och jag lovar att det finns verkligen ingen tråkigare häck någonstans än de där lååååånga jävlarna. De tar liksom aldrig slut. 

Jaja, nog klagat. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej