Precis som igår

0kommentarer

God morgon alla glada, är det inte underbart väder vi har så säg? Personligen tycker jag det är ganska bra faktiskt, då slipper jag gå ut i alla fall en dag. he he. Sån är jag. Vad jag ska syssla med istället har jag inte riktigt listat ut än men jag funderar på att rensa lite bland mina grejjor och se över hur man ska lägga upp det här rummet mitt. En passande dag för en sådan syssla tycker jag. 

Inatt åskade det, jag tycker inte om när det åskar på nätterna. På dagarna gör det inget men om nätterna vill jag faktiskt sova. Sen tycker jag det är obehagligt när det åskar på natten också. Ja, det tycker jag. Så kvart över 3 inatt var jag upp och drog ur överallt, men som tur var så var det en ganska lindrig åska. Blev ingen sån där dundersmäll. Regnade gjorde det också, som bara den. Mysigt. 

Nej, ha en bra dag folks. Så hörs vi väl senare. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej