Operation

1kommentarer

Jag har nu genomgått min första operation i munnen. Det var intressant och inte så lite obehagligt. Usch. Jag avskyr verkligen att få bedövning och jag var övertygad om att jag skulle få ett blåmärke på armen där jag nöp mig själv, men jag tror det gick bra. Jag tänker inte gå in nå närmare på vad de gjorde för det var bara allmänt obehagligt, ingenting jag önskar någon annan. Så det får va. 

Operationen medförde dock att jag inte fick äta, dricka eller ens skölja munnen på 3 timmar och i och med att jag åt frukost vid klockan 7 kanske ni förstår min hunger just i detta nu. Om en kvart får jag äta, men jag tänker vänta minst en halvtimme. 

Under tiden som jag väntar ska jag ta på mig läsglasögonen och fortsätta i Rhode Island Blues.


1 kommentarer

Amanda

15 Jul 2010 17:02

svar: Namen oj, tack! Vad glad jag blir. :D

Kommentera

Publiceras ej