Comedians

0kommentarer

God morgon folks, sovit gott? Det har jag, ända tills jag vaknade och var så pissnödig att jag fick lov att gå upp. Så nu sitter jag här igen, och klockan är inte ens åtta. Det är tragiskt. Jag funderar nästan på att gå och lägga mig igen men det känns lite värdelöst. Så jag sitter nog kvar och äter snart lite frukost. Vad jag ska göra med den här dagen, det vet jag inte heller. Om solen tittar fram lite mer kanske jag går ut och lägger mig, men det tåls att tänka på. Jag kanske skulle vilja umgås med någon, ja det skulle jag nog vilja. Det jävliga är att nästan alla är borta, det är Peace and Love och praktik och gud vet vad. Mja, jag ska nog höra mig för. Annars blir det väl en ensamdag då. Inte så pjåkigt det heller dock. 

Vet ni, igår var vi upp på den svindlande siffran av 14 unika besökare. Hallelujah! Det går framåt för mänskligheten. 

Igår läste jag ut En sorts kärlek, den var ärlig. Fruktansvärt ärlig och lite konstig. Jag förstår inte varför jag bara läser konstiga böcker nu mer. Men det är nog för att jag bara jämför med Främlingen serien hela tiden, ingen bok slår dem. Aja, En sorts kärlek är nog ganska läsvärd ändå faktiskt. Det handlade om ett par vars man hade ett behov av att vara otrogen, så han knullade runt jämt och ständigt och när frun fick bröstcancer gick han in i ett annat förhållande på sidan av. Väldigt frustrerande måste jag säga. Hur som haver så handlar det mest om hur de är vid sjukhuset och han är på fest och sen dör frun i slutet och det blir lite jobbigt för såna där känsliga personer som mig. Det stod dock "En av de ärligaste och sorgligaste böcker jag läst på länge" på framsidan så jag får väl skylla mig själv, det tycker jag i och för sig inte att den levde upp till, men alla är vi olika. Jag fällde ju bara några tårar gubbevars. 

Nej, jag ska väl försöka hitta på en sysselsättning, få se vad det blir. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej