The wonder of life

0kommentarer

Jag kan inte sluta förundras över hur långt man kommer på pur envishet. Jo, jag har ett chockmeddelande att leverera. Jag, Theres Christina Johansson har än en gång gjort det omöjliga. Jag och Johan sitter och mest stirrar på varandra "Ska vi ut å springa?" "Ja varför inte?" Va i helvete? När sprang jag sist, frivilligt?! Låt mig tänka, den där dagen för över ett år sen när jag och Maja gjorde ett tappert runt verkstan, ja så var det. Great. Hur lång denna springtur var ska vi inte tala om men jag är mäkta imponerad att jag överhuvudtaget lyckades ta mig runt, utan att stanna en enda gång! Kryss i taket. Till råga på allt slår jag till med 100 sånna där jobbiga magövningar också. Mhm, wanna have träningsvärk tömörröw. Men men, jag slipper dammsuga på söndag för sjålvan!

Nu ska jag vänta på att min gofis kommer ur duschen så blir det tandborsten och sängen. Gööööött sö. Jag älskar när min pojke är ren, nyrakad och doftar doftar gott. Hmmmm!


Kommentera

Publiceras ej