That feels good

0kommentarer

Läste precis igenom artikeln om att lärarna på cykelprogrammet här i Vansbro ska byta till Falun och så läser jag kommentarerna. Ja, jag kan inte annat än skratta. 

- Se då till att rekrytera nya lärare med trafikvett, som kan lära eleverna det, för det har dom inte fått lära sig hittills.

- Trafikvett, i Vansbro?
Suck, det behövs ändå inte.

Alla parkerar vart dom vill, kör hur fulla dom än är, och ÄLSKAR att sladda med volvon.

Haha ja ent det likt så säg.
Men vet ni, jag har fått en taklampa! Ja tame fan kom han inte hit idag, jag har en lysknapp!! Förstår ni hur stort det är efter att ha karat efter väggen i nära på 2 månader, kommit på att det inte finns någon, suckat och försökt att ta sig över alla skarvsladdar för att komma fram till lampan som står på skrivbordet. Det har inte varit lätt vill jag lova. Men nu ni, jag sitter verkligen och beundrar min lysknapp. My love, my precious..

Ritat en vacker pilotuggla har jag också, ni skulle se vad söt hon blev. Pilotglasögon och allt. Mmmmm, en riktig goding.
Senare ska jag se på den senaste Indiana Jones filmen, har för mig att den var riktigt bra. Såg den med Johan på sportlovet i fjol. Men men, jag tycker om repriser. Repeat you know.
Nu ska jag göra något styggt. Moahaha...

Kommentera

Publiceras ej