Som om hela jorden gungar

0kommentarer

God morgon folks. Idag ska jag spela piano för första gången på eeeeeeeevigheter. Som jag längtat! Actually. Fick ju lov att byta tid p.g.a. datakunskapen så det blev ett jävla krångel, fick ny tid igår. Men så är det. Ringa optikern borde jag göra också. Suck. Jag tycker inte om att ringa till personer jag inte känner, det kan bli så pinsamt. Mycket bättre in real.
Nu ska jag packa i det som ska med för dagen och borsta tänderna. Väl inkommen på skolan ska jag skriva klart historian som ska lämnas in i mån, blev ju inte riktigt klar igår. Blev så rastlös. Men 2 tim satt jag iaf, vilket är ganska mycket för att vara mig. Sen är det naturkunskap som gäller, yihaaa..!
Nej nu så, måste lyssna på walking in memphis en gång också.
Ciaoooo

Kommentera

Publiceras ej